Sık geçen başlıklar

aslanspor 4

ekşi profili
arkadaş grubumuzda eski bir arkadaşımız vardı ortamda ben gecede 10-15 posta atarım falan derdi. ulan diyoduk amk evladına bak neyle beslenmiş falan. meğersem herif 1 git gel hareketini 1 posta sanıyormuş ahahahahah.
bu ülke insanından bir sik olmaz. siyasi görüşü ırkı dini farketmeksizin çoğunluk bencil ve ahlaktan yoksun. dün yazdığı girdide hükümeti gömen adam şimdi oh gençler çalışsın ben 45 yaşında yatacam diyor. hepiniz çıkarınız kadar karakterlisiniz ipneler sizi.