Sık geçen başlıklar

bankaci andy 3

ekşi profili
çok bile demiş.
buna karşı çıkanların %80'i ya memurdur yada ailesinde memur vardır.
bir de buna karşı çıkanlara şunu sormak istiyorum en son ne zaman devletten ücretsiz ve kaliteli bi hizmet aldınız?
"örgütlenme bir insan hakkıdır" minvalinde açıklamalar yapmış eski akp'li bakan.
adamın dediklerine kesinlikle katılıyorum. kardeşim tarikat isen cemaat isen ilgili kamu kurumuna başvurunuz yapar üyelerini, gelir giderini bildirirsin. kimden ne para aldın bunu ne işte harcadın (hayır mı yaptın, terörü mu finanse ettin vb) devlet denetler, herkes de öğrenir.
tr'de sorun cemaatlerin varlığı değil (öyle olsa bile engellenemez ayrı konu) sorun bunların nerde başlayıp nerde bittiklerinin bilinememesi.