Sık geçen başlıklar

otomatik vites arabayı çift ayak kullanmak 4

ekşi'de gör
frene basacağım zaman eğilip elimle basıyorum. sonuçta insanın elinin ayarı daha hassas dolayısıyla daha yumuşak bir frenleme oluyor.
yolun ortasında küt diye duran insanların sırrı buymuş demek ki. bir anlam veremiyordum kaza videolarını falan izlerken arabanın biri otobanın ortasında lappadanak duruyo. demek bundan hımmm...
o haberlerde gördüğünüz "fren yerine gaza bastı" haberlerine konu olan kişilerin %90'ı arabayı bu şekilde kullanır emin olun.
ilk otomatik vites araba kullanma deneyimim(şirket aracı);

aaa ne güzel lan sol ayağım boşta kaldı!
frene neden bu ayağımla basmıyorum ki? evet mantıklı.
basıyorummm, bastım..

sonuç; sağ koltukta oturan ve emniyet kemeri takmayan müdürümü ön cama sümük gibi yapıştırdım..