Sık geçen başlıklar

anonymousssss 2

ekşi profili
yazık lan. 14 yaşında minik bir kız çocuğu gece vardiyasında çalıştırılıyor. ülke bu kadar bitik. neresinden tutsak şu ülkeyi elimizde kalacak. onu yaşatamayan, okula gitmesi gerekirken maddi yetersizlikler içerisinde bırakan hükümetimiz ve onların bürokratları zerre utanmıyorlar. böyle bir haber almanyanın bir yerinde duyulsa alman liderin vasfı sorgulanırdı. bizde patrona ekstra plaket hediye edecekler ama.
normalde bu pahalılığın geçmesini beklerdik ancak faizler sürekli düşürülüyor. eğer bu gidişat değişmezse yakın bir gelecekte türk vatandaşlarının %90'ı hindistan veya bangladeşli fakirlerle aynı kaderi paylaşacak. %10 dan merkez bankasına borçlanan bankalar, ardından bu alınan parayı %20 ila %30 arasında kredi dağıtan bankalar ve %200 enflasyona ezilen halk döngüsü hepimizi iliğimize kadar emecek.