Sık geçen başlıklar

hatay'da parçalanarak ölen çocuk işçi kız 1

ekşi'de gör
yazık lan. 14 yaşında minik bir kız çocuğu gece vardiyasında çalıştırılıyor. ülke bu kadar bitik. neresinden tutsak şu ülkeyi elimizde kalacak. onu yaşatamayan, okula gitmesi gerekirken maddi yetersizlikler içerisinde bırakan hükümetimiz ve onların bürokratları zerre utanmıyorlar. böyle bir haber almanyanın bir yerinde duyulsa alman liderin vasfı sorgulanırdı. bizde patrona ekstra plaket hediye edecekler ama.