normalde bu pahalılığın geçmesini beklerdik ancak faizler sürekli düşürülüyor. eğer bu gidişat değişmezse yakın bir gelecekte türk vatandaşlarının %90'ı hindistan veya bangladeşli fakirlerle aynı kaderi paylaşacak. %10 dan merkez bankasına borçlanan bankalar, ardından bu alınan parayı %20 ila %30 arasında kredi dağıtan bankalar ve %200 enflasyona ezilen halk döngüsü hepimizi iliğimize kadar emecek.
Sık geçen başlıklar
türkiye'deki pahalılığın artık cana tak etmesi 4
ekşi'de görmuhalefete hala sallanıyor.
amk, sikerim sizin yapacağınız işi.
suçlu iktidar ve seçmeni!
başka bir suçlu yok, suçlu yaratmanın da anlamı yok.
muhalif seçmen olarak ne yapmam bekleniyor?
cumhuriyet mitingi? katıldım.
gezi? katıldım.
adalet yürüyüşü? katıldım.
bilmem ne zammı protestosu, bilmem ne grevi..
..
bilmem nerede hükümeti protesto için, hayat pahalılığı, özgürlük müdahaleleri için toplandınız da gelmedik mi?
geçeceksin bunları kardeşim.
muhalefetin suçu yok!
sopayla, topla, silahla mı oy alacak?
hukuksuzluk mu var? gitti anayasa mahkemesine.
boktan bir kanun mu getirildi meclise? vermedi oy.
eylemlere, protestolara destek verdiler mi? verdiler.
köylere mi gitmediler? gittiler kardeşim, gittiler.
ne yapmadılar? her şeyi de yaptılar.
seçmene kendini anlatamamışmış...
seni dinlemeyen insana istediğin kadar laf söyle. bi' bok anlatamazsın, bi bok değişmez, değişmedi.
bunların seçmen profilini biliyorsunuz işte, niye direniyorsunuz?
vatandaş olarak, yasalar çerçevesinde yapabileceğin her şeyi yapmışsın.
muhalefet, yasalar çerçevesinde yapabileceği her şeyi yapmış.
neden asalak gibi kendinizi de suçluyorsunuz?
neden suçlarına ortak olmayı kabulleniyorsunuz?
ülkenin anasını siken belli.
sikenlere oy verenler de belli.
aptal olmayın.
amk, sikerim sizin yapacağınız işi.
suçlu iktidar ve seçmeni!
başka bir suçlu yok, suçlu yaratmanın da anlamı yok.
muhalif seçmen olarak ne yapmam bekleniyor?
cumhuriyet mitingi? katıldım.
gezi? katıldım.
adalet yürüyüşü? katıldım.
bilmem ne zammı protestosu, bilmem ne grevi..
..
bilmem nerede hükümeti protesto için, hayat pahalılığı, özgürlük müdahaleleri için toplandınız da gelmedik mi?
geçeceksin bunları kardeşim.
muhalefetin suçu yok!
sopayla, topla, silahla mı oy alacak?
hukuksuzluk mu var? gitti anayasa mahkemesine.
boktan bir kanun mu getirildi meclise? vermedi oy.
eylemlere, protestolara destek verdiler mi? verdiler.
köylere mi gitmediler? gittiler kardeşim, gittiler.
ne yapmadılar? her şeyi de yaptılar.
seçmene kendini anlatamamışmış...
seni dinlemeyen insana istediğin kadar laf söyle. bi' bok anlatamazsın, bi bok değişmez, değişmedi.
bunların seçmen profilini biliyorsunuz işte, niye direniyorsunuz?
vatandaş olarak, yasalar çerçevesinde yapabileceğin her şeyi yapmışsın.
muhalefet, yasalar çerçevesinde yapabileceği her şeyi yapmış.
neden asalak gibi kendinizi de suçluyorsunuz?
neden suçlarına ortak olmayı kabulleniyorsunuz?
ülkenin anasını siken belli.
sikenlere oy verenler de belli.
aptal olmayın.
bugün abimin dükkana bir adam gelmiş ve yalvarmış. ‘buraları süpüreyim bana 20 lira ver’ demiş.bir diğeri de evden kap kacak getirmiş satıyormuş. o kadar üzgünüm ki ne yapacağımı bilmiyorum. ne olacak insanların hali. evde oturun demesi çok kolay tabi.
dolar 7 tl'ye çıktığında fiyatları üç kata kadar arttı bazı ürünlerin , sonra dolar 5.3 tl'ye kadar indi ama tabiki bu ürünlerin fiyatları düşmedi.