ben de bugün gözlemledim aynı şeyi.
küçük bir işim için dışarıya çıkayım dedim, bir baktım herkesin üzerinde elbiseler, montlar, kimisi simit yiyor kimisi çay içiyor. allah sizi inandırsın su içen bile vardı.
dedim tamam bitmiş bu iş. enflasyon canavarını yenmişiz.
açlıktan ölen, düşüp bayılan kimse yok.
kusura bakmayın ama kimse bana ekonomik krizden falan bahsetmesin, inanmam.
Sık geçen başlıklar
ad taurum 6
ekşi profilibence bir ekip var bunlar sabah gidip bir binada toplanıyor, alıyorlar önlerine çayını simidini "acaba bugün bu milletin faydasına olabilecek neyi ellerinden alabiliriz" diye düşünüyor ve onu bulup hemen hayata geçiriyor.
hem bu kadar çok müşteri seçip hem de bu kadar çok şikayet eden ve kendini habire mağdur gösteren bir meslek grubu daha var mıdır acaba?
adamlar sürekli mağdur sürekli memnuniyetsiz.
adamlar sürekli mağdur sürekli memnuniyetsiz.
petrol kullanımını van gogh tablosuna çorba atarak protesto etmek nasıl bir zekanın ürünü acaba?
petrol kullanımı bıçak gibi kesilir şimdi, bravo.
petrol kullanımı bıçak gibi kesilir şimdi, bravo.
ellerini göğsünde bağlayıp izleyen dayı kadar rahat adam görmedim ömrümde.
galiba her gün en az 2 kişiyi böyle öldürüyorlar mahallede. bu rahatlığın başka bir açıklaması olamaz çünkü.
galiba her gün en az 2 kişiyi böyle öldürüyorlar mahallede. bu rahatlığın başka bir açıklaması olamaz çünkü.
bence her ay sonuna açık görüş koyulsun onun haricinde öğrenciler sadece derslerine gidip gelsin.
hatta bir de yanlarına kuş verilirse onunla ilgilenirler hem böylece içeride sıkılmamış olurlar.
koca koca insanları odalara tıkmaya çalışıyorlar. ilginç hakikaten.
hatta bir de yanlarına kuş verilirse onunla ilgilenirler hem böylece içeride sıkılmamış olurlar.
koca koca insanları odalara tıkmaya çalışıyorlar. ilginç hakikaten.