Sık geçen başlıklar

ad taurum 6

ekşi profili
ben de bugün gözlemledim aynı şeyi.
küçük bir işim için dışarıya çıkayım dedim, bir baktım herkesin üzerinde elbiseler, montlar, kimisi simit yiyor kimisi çay içiyor. allah sizi inandırsın su içen bile vardı.
dedim tamam bitmiş bu iş. enflasyon canavarını yenmişiz.
açlıktan ölen, düşüp bayılan kimse yok.
kusura bakmayın ama kimse bana ekonomik krizden falan bahsetmesin, inanmam.
bence her ay sonuna açık görüş koyulsun onun haricinde öğrenciler sadece derslerine gidip gelsin.
hatta bir de yanlarına kuş verilirse onunla ilgilenirler hem böylece içeride sıkılmamış olurlar.

koca koca insanları odalara tıkmaya çalışıyorlar. ilginç hakikaten.