ben de bugün gözlemledim aynı şeyi.
küçük bir işim için dışarıya çıkayım dedim, bir baktım herkesin üzerinde elbiseler, montlar, kimisi simit yiyor kimisi çay içiyor. allah sizi inandırsın su içen bile vardı.
dedim tamam bitmiş bu iş. enflasyon canavarını yenmişiz.
açlıktan ölen, düşüp bayılan kimse yok.
kusura bakmayın ama kimse bana ekonomik krizden falan bahsetmesin, inanmam.
31.10.2022 · 24. sıra
ad taurum
30.10.2022 18:23 ~ 18:24