bence her ay sonuna açık görüş koyulsun onun haricinde öğrenciler sadece derslerine gidip gelsin.
hatta bir de yanlarına kuş verilirse onunla ilgilenirler hem böylece içeride sıkılmamış olurlar.
koca koca insanları odalara tıkmaya çalışıyorlar. ilginç hakikaten.
04.10.2022 · 48. sıra
ad taurum
03.10.2022 13:22