Sık geçen başlıklar

ben demiyom allah diyo 2

ekşi profili
en son londra'da gözlemlediğim şey.bir türk dönercisi bulup döner istedim usta diyor ki

-sana wrap yapayım mı?
+usta sen nerelisin?
-gümüşhane
+yap usta wrap yap
-soft drink alır mısın ?
+…..

ya sen gümüşhaneli 60 yaşında bir amca sın ne wrap ı ne soft drink i “marul koyayım mı? “
“soğan olsun mu ?” senin sorman gereken sorular bunlar hangimiz daha cok ingilizce biliyoz diye mi yarıscaz.

döner de berbattı.