bruno fernandes: "evet şuan formda bir takım değiliz ama türkiye liginden bir rakip için özel olarak motive veya çalışma yapmadık! galatasaray'ı avrupa'da herkes tanır fakat lig temposu olarak bizimle hiçbir türk takimi başa çıkamaz. bu maç bizim çıkış maçımız olacak!"
kaynak
manchester united 3-3 galatasaray ( uefa şampiyonlar ligi 1993-1994 )
manchester united 0-1 fenerbahçe (uefa şampiyonlar ligi 1996-1997)
fenerbahçe 3-0 manchester united (uefa şampiyonlar ligi 2004-05)
manchester united 0-1 beşiktaş ( uefa şampiyonlar ligi 2009-2010 )
galatasaray 1-0 manchester united (uefa şampiyonlar ligi 2012-2013)
fenerbahçe 2-1 manchester united ( uefa avrupa ligi 2016-2017 )
istanbul başakşehir 2-1 manchester united (uefa şampiyonlar ligi 2020-2021)
Sık geçen başlıklar
girmizi tuborg 6
ekşi profilio zaman her uefa maçında ev sahibi taraftar deplasman seyircisine saldırsın, maçı izlemeyen gelen deplasman seyircisi dışarıya atılsın ve ev sahibi takım daha avantajlı olsun böyle saçma bir karar mı olur amk
gs
gs
neden herkes sanki 2. turda oylar kaldığı yerden devam edecekmiş gibi düşünüyor ?
iki aday 0 olarak başlayacak...
ilk turu unutun bu tur meclis seçimi için sandığa giden seçmen olmayacak
0-0 olarak maç 0.dk dan başlıyor. millet kafayı yemiş amk
iki aday 0 olarak başlayacak...
ilk turu unutun bu tur meclis seçimi için sandığa giden seçmen olmayacak
0-0 olarak maç 0.dk dan başlıyor. millet kafayı yemiş amk
o halde rakı içmeyen haydari , bira içmeyen tuzlu fıstık yemesin he mi ?
chp bereketi ile geldi maşallah, eskiden baraj kururdu şimdi temmuz'da yağmur yağıyor, aynı bereket ülkenin başına gelsin.
çok iyi oluyormuş böyle yazmak ya :d
çok iyi oluyormuş böyle yazmak ya :d
oturduğum evin hemen yan tarafında inşaat başladı, artık sabah alarm kurmuyorum sabah 08:00 da inşaat gürültüsüyle uyanıyorum. işten eve geliyorum bazen 21:00 a kadar sürüyor bu ses.
sadece hafta içi böyle olur sandım ama yanılmışım pazar günü bile çalışıyorlar, adamlar mısır'daki devasa piramitleri inşa eden işçiler gibi çalışıyorlar bırakında alsınlar şu parayı, hatta az bile.
bu insanlara üzülüyorum, geçen gün evden çıktığımda yağmur vardı ben metroya kadar dayanacaktım sonra ofisteyim, aklıma geldi üzüldüm bu adamlar bu yağmur altında akşama kadar çalışacaklardı.
günlük 28 dolara kölelik, bu adamlara ses etmeyin
sadece hafta içi böyle olur sandım ama yanılmışım pazar günü bile çalışıyorlar, adamlar mısır'daki devasa piramitleri inşa eden işçiler gibi çalışıyorlar bırakında alsınlar şu parayı, hatta az bile.
bu insanlara üzülüyorum, geçen gün evden çıktığımda yağmur vardı ben metroya kadar dayanacaktım sonra ofisteyim, aklıma geldi üzüldüm bu adamlar bu yağmur altında akşama kadar çalışacaklardı.
günlük 28 dolara kölelik, bu adamlara ses etmeyin