Sık geçen başlıklar

inşaat amelesinin günlük 500 lira yevmiye alması 2

ekşi'de gör
daha da yüksektir.
şehrine göre 1.000-1.500 tl'dir.
500 tl günlük olursa asgari ücretin altında olur kimse çalışmaz.
oturduğum evin hemen yan tarafında inşaat başladı, artık sabah alarm kurmuyorum sabah 08:00 da inşaat gürültüsüyle uyanıyorum. işten eve geliyorum bazen 21:00 a kadar sürüyor bu ses.

sadece hafta içi böyle olur sandım ama yanılmışım pazar günü bile çalışıyorlar, adamlar mısır'daki devasa piramitleri inşa eden işçiler gibi çalışıyorlar bırakında alsınlar şu parayı, hatta az bile.

bu insanlara üzülüyorum, geçen gün evden çıktığımda yağmur vardı ben metroya kadar dayanacaktım sonra ofisteyim, aklıma geldi üzüldüm bu adamlar bu yağmur altında akşama kadar çalışacaklardı.

günlük 28 dolara kölelik, bu adamlara ses etmeyin