ekrem imamoğlu cumhurbaşkanı olamazsa hangi namussuzluğun, hangi hırsızlığın, hangi hainliğin, hangi şerefsizliğin günyüzüne çıkmaktan kurtulacak ki böylesine kudurmuş köpek gibi konuşuyorsun derler adama! sen ağzını böyle ucuz tehditlerle yorma, penis yalamaya devam et de ağzın meslek öğrensin tipi bozuk sokak köpeği!
tanım: kuduruk bir köpeğin içi boş tehditi. varsa hukuğa inanmış, numunelik üç beş savcı, bu kuduz köpeği ifadeye çağırmalıdır.
Sık geçen başlıklar
tanrinin alfabesi 9
ekşi profilibu salak da donkişot gibi yel değirmenleriyle kavga etmekten bıkmadı gitti.
nerde otlanıyor bilmiyorum ama arpasını küspesini sağlam veriyorlar zavallı hırbonun.
giydirdi de padişahın birine superman logolu tayt, tohumluk hıyar gibi arz-ı endam ediyor ekşide *
nerde otlanıyor bilmiyorum ama arpasını küspesini sağlam veriyorlar zavallı hırbonun.
giydirdi de padişahın birine superman logolu tayt, tohumluk hıyar gibi arz-ı endam ediyor ekşide *
gözünün retinasını şeyhler, dervişler, müritler siksin dediğim tespit.
işin mutfağında birisi olarak diyorum ki diğer tüm markalar beypazarının getir götürünü yapar.
edit; kızılay plasiyerlerini kapıdan kovuyorum.
edit; kızılay plasiyerlerini kapıdan kovuyorum.
yukarıda arkadaşın biri kazık yemeye geliyordurlar demiş lakin türkiye gibi bir ülkede turistleri kazıklayacak bir para birimi yoktur. anca kendine girmiş kazıkları kıymık niyetine turistlere sokacak para birimleri vardır.
edit; aşağıda da arkadaşın biri en cömert toplum filan diye yazmış, evet çok cömert bir toplumumuz var, öyle cömertler ki ülkelerinin kaderini bir kişinin iki dudağının arasına tapusunu da bir aileye veriyorlar sonra da toprağını sorgusuz sualsiz milyonlarca göçmenle paylaşıyorlar.
edit; aşağıda da arkadaşın biri en cömert toplum filan diye yazmış, evet çok cömert bir toplumumuz var, öyle cömertler ki ülkelerinin kaderini bir kişinin iki dudağının arasına tapusunu da bir aileye veriyorlar sonra da toprağını sorgusuz sualsiz milyonlarca göçmenle paylaşıyorlar.
tamam da halkın refah seviyesi ne zaman artacak? togg tutsun, kanal istanbul yapılsın, iha siha ihraç edilsin ama halkın refah seviyesi tam olarak ne zaman yükselecek onu söyleyin.
bunlar niye her başarısızlıkta level atlıyorlar diye sordurmuştur. adamın biri de ordunun içinden geçilen, tüm devlet kurumlarının işgaline giden sürecin sorumlusu olmasına rağmen ilk seçimde yetkilerini bir tık daha yukarı taşımıştı. tuhaf mk tuhaf.
bu organizmayı olası bir tanrının ciddiye alma ihtimali nedir, bir de bunun için cennet cehennem yaratıp teraziler kurup mahkeme mi görecek?
bir iddia. iddia sahiplerinin kim olduğu hakkında hiç bir fikrim yok, fakat bu sabah dükkanımı açarken kapımın önünde bulduğum zarfı açınca öğrendim ki lanete uğramışım.
bu işin sonu nereye varacak?
edit: öğretmen adamım ben sayın tebliğci pezevenkler, sizin lanet ellerinizle kullandığınız lanet oylar neticesinde oluşan lanet düzende öğretmenlik yapamadığım için içki satıyorum iyi de yapıyorum.
edit2: destek mesajları için teşekkürler, görseldeki bilgileri değiştirmem, sansürlemem konusunda ciddi uyarılar aldım, gerekeni yapacağım.
görsel
edit3: güvenlik kamerası dolu etraf bilsem ki savcılık bu işin üstüne gidecek hemen şimdi gerekli şikayeti yapayım fakat bu başımı belaya sokmaktan başka bir işe yaramayacak, tek başına bu bile başka bir ülkeye iltica etmek için yeterli bir sebep.
bu işin sonu nereye varacak?
edit: öğretmen adamım ben sayın tebliğci pezevenkler, sizin lanet ellerinizle kullandığınız lanet oylar neticesinde oluşan lanet düzende öğretmenlik yapamadığım için içki satıyorum iyi de yapıyorum.
edit2: destek mesajları için teşekkürler, görseldeki bilgileri değiştirmem, sansürlemem konusunda ciddi uyarılar aldım, gerekeni yapacağım.
görsel
edit3: güvenlik kamerası dolu etraf bilsem ki savcılık bu işin üstüne gidecek hemen şimdi gerekli şikayeti yapayım fakat bu başımı belaya sokmaktan başka bir işe yaramayacak, tek başına bu bile başka bir ülkeye iltica etmek için yeterli bir sebep.