iktidarın politikası: ülkenin gelecek 20 yılını göçmenlerle dizayn edeceğiz. türk olmasın da ne olursa olsun
o esnada chp: şeyh saidin acısını anlayıp özür dilemeliyiz.
hiç şikayet etmeyin. bunu siz seçtiniz.
Sık geçen başlıklar
tony182 6
ekşi profilibarış rakibe müdahele etmiyor
penaltıyla alakası yok
oyna devam
penaltıyla alakası yok
oyna devam
-biz akpliler gibi çomar mıyız!!!!! beğenmediğimiz şey olunca tepkimizi veririz!! koyun değiliz!!!
+helal olsun oyun kime?
-chp'ye kank.
+helal olsun oyun kime?
-chp'ye kank.
-merrraaaba mülayyim abbi
+merhaba canıım (bu herifi de hiç sevmem)
+merhaba canıım (bu herifi de hiç sevmem)
türk bayrağı altında özerklik mi savunacaktı röportajı veren kişi..
işin daha acı yönü, chpyi bağlamaz bu açıklamalar diyordu bazı chp trolleri. parti sözcüsünün açıklama yaptığı yerde, parti bayrakları altında verilen beyan partiyi nasıl bağlamıyor anlayan beri gelsin.
işin daha acı yönü, chpyi bağlamaz bu açıklamalar diyordu bazı chp trolleri. parti sözcüsünün açıklama yaptığı yerde, parti bayrakları altında verilen beyan partiyi nasıl bağlamıyor anlayan beri gelsin.
-kanka ışid posterleri önünde şarkı söyleyen falanca, akpli belediyede konser verecekmiş
+şerefsizler!! teröristler!! allah belanızı versin!! yargılanacaksınız!!
-şaka lan şaka apo pkk paçavrası önünde şarkı söyleyen şarkıcı ibb'de konser verecek.
+o kadın sırf kürt diye üstüne gidiyorsunuz. sayın başkanımız imamoğlu gayet makul ve herkesi kucaklayıcı bir adım atmış yani. ne adamsın yav ben de önemli bi şey sandım.
+şerefsizler!! teröristler!! allah belanızı versin!! yargılanacaksınız!!
-şaka lan şaka apo pkk paçavrası önünde şarkı söyleyen şarkıcı ibb'de konser verecek.
+o kadın sırf kürt diye üstüne gidiyorsunuz. sayın başkanımız imamoğlu gayet makul ve herkesi kucaklayıcı bir adım atmış yani. ne adamsın yav ben de önemli bi şey sandım.