Sık geçen başlıklar

duygusalamabellietmeyenadam 5

ekşi profili
amk pkk'lıları buraya gelip bir acındırıyorlar kendilerini, zannedersin şimdiye kadar bir karıncayı bile incitmemişler.

birisinin acısından bu şekilde bahsedilmesi, en basit tanımıyla, şerefsizliktir demiş bir de. lan imkanımız olsa da hepinize benzin döküp, siz yanarken karşınıza geçip erik dalı oynasak.
sikerim sizin ölünüzü de acınızı da amk bebek katili şerefsizler.