15 yaşında ıraklı bir piç tarafından okulunda öldürülen 74 yaşındaki değerli öğretmenimiz ibrahim oktugan’ın cenazesinde talimat almış bir diyanet görevlisi tarafından kurulan talihsiz cümle: link
bu vatan millet düşmanı itperest sığınmacı aşığı allah’ın belası diyanet’i kim kapatacaksa oyum bundan sonra onadır.
(bkz: diyanet kapatılsın)
Sık geçen başlıklar
stateless society 10
ekşi profilibu köpekler ya devlet eliyle uyutulacak ya da böyle şeyler görmeye devam edilecek, tercih sizin. sokaklarda milyonlarca köpek var, kampüsler, hastaneler, çocuk parkları, ormanlar köpek çeteleri ile dolu. kimse bunun gibi ve insanların yaralandığı-öldüğü manzaralar ile karşılaşmak istemiyor. belediyeler ve sorumlular bir an önce görevini yapsın.
edit: bana bela okuyanların da hepsinin eşit şekilde allah belasını versin, hemen gelmiş 10 kg "yem" alıp sokağa dökerek köpek sorununu çözdüğünü sanan menopozlu köylü ruh hastaları.
edit2: ayrıca şunu da belirteyim, bu gibi vicdan yaralayıcı olayların daha önce sözde köpeksever çeteler tarafından yapıldığı ve servis edildiği ispatlandı. kanıt mı istiyorsunuz? link
son edit: pawgavats erkin’i bulduk galiba, bunların böyle sinirden salyalarını saçtığını görmek çok keyifli akşam akşam köşe olduk gene zevkten görsel
edit: bana bela okuyanların da hepsinin eşit şekilde allah belasını versin, hemen gelmiş 10 kg "yem" alıp sokağa dökerek köpek sorununu çözdüğünü sanan menopozlu köylü ruh hastaları.
edit2: ayrıca şunu da belirteyim, bu gibi vicdan yaralayıcı olayların daha önce sözde köpeksever çeteler tarafından yapıldığı ve servis edildiği ispatlandı. kanıt mı istiyorsunuz? link
son edit: pawgavats erkin’i bulduk galiba, bunların böyle sinirden salyalarını saçtığını görmek çok keyifli akşam akşam köşe olduk gene zevkten görsel
"sen çıkarmazsan biz iktidara gelince çıkaracağız" diyerek "seçilmeme mani olsa da eyt falan yok unutun" diyen adama eyt çıkarttırıp, gençlerin geleceğinin köküne kibrit suyu döken sosyal demokrat kemal, senin de allah belanı versin.
t: ihtiyar bunakların türk gençlerine geleceği zehir etmesi durumu.
t: ihtiyar bunakların türk gençlerine geleceği zehir etmesi durumu.
vergisini veren ve çalışan her türk vatandaşının, özellikle gençlerin söylemesi gereken söz. adamlar birlik oldu devleti tehdit ediyor, 5 milyon eyt'li varsa 25 milyon işçi, memur var bu ülkede, ya hepimiz 50 yaşında emekli olacağız ya kimse olmayacak.
edit: şunları biraz zıplatalım, zaten diken üstündeler yaş şartı gelecek falan diye, twitter'dan ilk taşı ben atıyorum #eytistemiyoruz tag'ini kullanarak, sizleri de beklerim.
edit2: videomuzu izleyelim, izletelim: link
edit3: eyt bekleyenler şu anlık eyt'nin sapını almış gibi duruyor: bakan nebati'den ilk açıklama geldi "eyt mi, o da ne?" link
edit4: şaka gibi, türkiye gündemine 8. sıradan girdik: görsel eyt'li orta yaş nefret kusmak için tag'e yazdıkça daha da yukarı çıkıyor. edit: 2'ye kadar çıktı görsel hayatım tehlikede olabilir.
edit: şunları biraz zıplatalım, zaten diken üstündeler yaş şartı gelecek falan diye, twitter'dan ilk taşı ben atıyorum #eytistemiyoruz tag'ini kullanarak, sizleri de beklerim.
edit2: videomuzu izleyelim, izletelim: link
edit3: eyt bekleyenler şu anlık eyt'nin sapını almış gibi duruyor: bakan nebati'den ilk açıklama geldi "eyt mi, o da ne?" link
edit4: şaka gibi, türkiye gündemine 8. sıradan girdik: görsel eyt'li orta yaş nefret kusmak için tag'e yazdıkça daha da yukarı çıkıyor. edit: 2'ye kadar çıktı görsel hayatım tehlikede olabilir.
tavuk pilav üstüne atılan karabiber.
bugün de kesinleşti çok şükür.
oha en sevdiğim atıştırmalığa ne dedi adam. seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım, özelden gönderiyorum. tanım: benim tarafımdan bayılarak yenen cips çeşidi.
edit: bu kadar dandik bir entry'yi benim en çok favlanan entry yaparsanız sizi öldürürüm. favlamayın artık.
edit: bu kadar dandik bir entry'yi benim en çok favlanan entry yaparsanız sizi öldürürüm. favlamayın artık.
zaferciler olarak biz neredeyiz alüminyum dediğim anket.
saçmalıktan başka bir şey değil. anketlerde "suriyelileri istemiyorum" diyenlerin oranı akp'li seçmenler arasında bile %80'den fazla, diğerlerinde %90. kim kimi bölüyormuş. halkın büyük çoğunluğuna kulağını tıkayan, herkese mavi boncuk dağıtıp bir şeyleri düzeltebileceğini sanan hayalperest siyasetçilerden bıkanların tek tercihi zafer partisi. oy alırsa da yukarıdaki ankette ortak kümede buluşanlardan oy alacak zaten, rahat olsun herkes bu kadar ağlamayın.
edit: para alsam bu kadar hırsla savunamam bu partiyi çünkü işin içine kişisel menfaat girer, o da bir yere kadardır ama ben doğmamış çocuğumun geleceğini düşünür oldum artık. ama bunu söyleyip duranların ben para aldığından yüzde yüz eminim çünkü "it takes one to know one".
edit 2: amk entry girilsin diye başlık açıyorsunuz, girilince de "15 dk'da şu kadar entry girildi, bakın bunlar teşkilat" diyorsunuz. teşkilatsak allah benim belamı şu an verebilir, partiyle üyelik bağım bile yok ama cumartesi o da olacak inş. mülteci, sığınmacı, göçmen sorununun bu halkın artık ekonomiden bile daha fazla dikkate aldığı bir problem olduğu gerçeğini kafanıza vura vura öğreteceğiz.
edit: para alsam bu kadar hırsla savunamam bu partiyi çünkü işin içine kişisel menfaat girer, o da bir yere kadardır ama ben doğmamış çocuğumun geleceğini düşünür oldum artık. ama bunu söyleyip duranların ben para aldığından yüzde yüz eminim çünkü "it takes one to know one".
edit 2: amk entry girilsin diye başlık açıyorsunuz, girilince de "15 dk'da şu kadar entry girildi, bakın bunlar teşkilat" diyorsunuz. teşkilatsak allah benim belamı şu an verebilir, partiyle üyelik bağım bile yok ama cumartesi o da olacak inş. mülteci, sığınmacı, göçmen sorununun bu halkın artık ekonomiden bile daha fazla dikkate aldığı bir problem olduğu gerçeğini kafanıza vura vura öğreteceğiz.
çoğu çocuğun adı kedi köpek ismi gibi artık, söylerken utanıyorum allah akıl fikir versin. edit: üstteki mesela ares koymuş, siyah pitbull ismi bu.