Sık geçen başlıklar
gereksiz duyardır. zamanında gittik. çocuklar dini eğitimle yetişsin demiyorum ama toplu yapılan bir etkinlik, paylaşımı öğretir. bir cemaat yurdu yemekhanesi değilse altında art niyet aramaya ya da duyar kasmaya gerek yoktur.

ps: müslüman değilim fakat aynı etkinliklerde iftar yemeklerine katılmışlığım vardır.
13 yaşımda öğrendim araç kullanmayı. 18 yaşımdan sonra ise sürekli yollardaydım. haftada en az 4000 km yaptığım zamanlarım oldu. direksiyonuma güvenir, asla uykusuz trafiğe çıkmazdım. daha bir aracımın da aynasını, tamponunu bir yere değdirmemiştim. ta ki bu ağustosa kadar...

sağ koltuğumda oturan arkadaşın 90-100 km arası hızla giden aracımın direksiyonunu neredeyse yarım tur çevirmesiyle takla attık. sonradan öğrendim ki madde etkisindeymiş.

siz siz olun aracınıza aldığınız insanları iyi tartın...
devrim gibi devrimdir. ülkedeki fosilleşmiş siyasetçilere haddini bildirmektir.

böyle bir oluşum kurulsa sabah akşam çalışacak bir neferi de ben olurum.

edit: oy bölmek, akp'nin ekmeğine yağ sürmek diyenler oluyor. arkadaşlar siz saşırdınız mı? kitlesel bir hareketin önünde duracak, tabandan kopuk muhalefete kimin ihtiyacı var?