devrim gibi devrimdir. ülkedeki fosilleşmiş siyasetçilere haddini bildirmektir.
böyle bir oluşum kurulsa sabah akşam çalışacak bir neferi de ben olurum.
edit: oy bölmek, akp'nin ekmeğine yağ sürmek diyenler oluyor. arkadaşlar siz saşırdınız mı? kitlesel bir hareketin önünde duracak, tabandan kopuk muhalefete kimin ihtiyacı var?
13.03.2022 · 19. sıra
grsn28
12.03.2022 10:39 ~ 15:21