Sık geçen başlıklar

100 bin imzayla mansur yavaş'ı cb adayı göstermek 1

ekşi'de gör
devrim gibi devrimdir. ülkedeki fosilleşmiş siyasetçilere haddini bildirmektir.

böyle bir oluşum kurulsa sabah akşam çalışacak bir neferi de ben olurum.

edit: oy bölmek, akp'nin ekmeğine yağ sürmek diyenler oluyor. arkadaşlar siz saşırdınız mı? kitlesel bir hareketin önünde duracak, tabandan kopuk muhalefete kimin ihtiyacı var?