2. dünya savaşı'nda japonlarla beraber savaşan kürtlere ayıp olmuştur. imparatorluk anayasını beraber yapmışlardı orada hiç böyle değildi bu işler.
Sık geçen başlıklar
nickbulamadimkiben 6
ekşi profilihalkı yersiz telaşa sevk etmekten başlık kaldırılmalı
selahattin demirtaş içeride hukuksuz tutulmaktadır derseniz tamam ama güzellemesi yeter artık.
selahattin demirtaş bir terör örgütü liderinin heykelini dik ek isteyecek kadar gözü dönmüş bir adamdır.
şimdi elinde ki sazıyla barış güzellemesi yapması onun eski pkk borazanı olduğuna ve olmaya devam edeceğine dair gerçeği değiştirmez.
memleketimizin aydın kılıklı götelekleri bir kere de adam gibi vatansever olsalar....
selahattin demirtaş bir terör örgütü liderinin heykelini dik ek isteyecek kadar gözü dönmüş bir adamdır.
şimdi elinde ki sazıyla barış güzellemesi yapması onun eski pkk borazanı olduğuna ve olmaya devam edeceğine dair gerçeği değiştirmez.
memleketimizin aydın kılıklı götelekleri bir kere de adam gibi vatansever olsalar....
baba olacak pezevenk daha elektiğini ödeyemediği evde neden çocuk yapma bokunu yemiştir.
versinler çocuğu ben bakarım bunların yetiştireceği çocuktan bir hayır gelmez
versinler çocuğu ben bakarım bunların yetiştireceği çocuktan bir hayır gelmez
denetim değil ama yorum kısmı açılsa fiyatlar yüzde 25 düşer
kendisi ölmeliydi ki kendisi hukuk şehidi olmalı gaspçı ise 21.dosyası ile hayatına devam etmeliydi. evet neden çünkü hukuk. evet hukuk.
edit:düzeltme
hukuk değil guguk olduğu konusunda yoğun mesaj aldım.
haklısınız arkadaşlar evet guguk
edit:düzeltme
hukuk değil guguk olduğu konusunda yoğun mesaj aldım.
haklısınız arkadaşlar evet guguk