Sık geçen başlıklar

gaspçı öldüren üniversitelinin hapse girmesi 1

ekşi'de gör
kendisi ölmeliydi ki kendisi hukuk şehidi olmalı gaspçı ise 21.dosyası ile hayatına devam etmeliydi. evet neden çünkü hukuk. evet hukuk.

edit:düzeltme
hukuk değil guguk olduğu konusunda yoğun mesaj aldım.
haklısınız arkadaşlar evet guguk