kendisi ölmeliydi ki kendisi hukuk şehidi olmalı gaspçı ise 21.dosyası ile hayatına devam etmeliydi. evet neden çünkü hukuk. evet hukuk.
edit:düzeltme
hukuk değil guguk olduğu konusunda yoğun mesaj aldım.
haklısınız arkadaşlar evet guguk
07.01.2022 · 2. sıra
nickbulamadimkiben
06.01.2022 11:48 ~ 14:40