Sık geçen başlıklar

5 aylık çocuğunu komşuya bırakp kocaya kaçan anne 2

ekşi'de gör
herkes yine bariz olanı yorumlamış. burada yoruma değer iki mevzu görüyorum ben. birincisi bu devirde bile türkiye cumhuriyeti vatandaşlarını eğitemiyor. en azından belirli bir bilinç düzeyine getiremiyor. ikinci ve asli sorun ise dünya çapında ekonomik açıdan en dip ile en tepe arasında sürekli açılan fark. bu sorunlar çözülmezse şimdi burada ah vah dediğiniz çocuğun gelecekte benzer şekilde eleştireceğiniz bir hayatı olacak.
baba olacak pezevenk daha elektiğini ödeyemediği evde neden çocuk yapma bokunu yemiştir.
versinler çocuğu ben bakarım bunların yetiştireceği çocuktan bir hayır gelmez