o.çocukları bugün bile algı operasyonuna ara vermiyor!
sanki adam sahaya çıkmış,biz geldik hani galatasaray diyor!
birlikte bir şeyin mücadelesini verirken bile ayrışma, karşı tarafı suçlama peşindesiniz yavşaklar sürüsü!
Sık geçen başlıklar
nickibitli 15
ekşi profili10 sene öncenin zara'sı, bugünün massimo dutti kalitesindeydi!
bir başka deyişle massimo bundan 10 sene önce çok daha kaliteli ürünleri olan bir markaydı!
ikisi de aynı grup (bkz: inditex)
ikisi de aynı hızda kalitesizleşti ve bugün bu noktaya geldiler.
bir başka deyişle massimo bundan 10 sene önce çok daha kaliteli ürünleri olan bir markaydı!
ikisi de aynı grup (bkz: inditex)
ikisi de aynı hızda kalitesizleşti ve bugün bu noktaya geldiler.
o karanlıkta dikkat et seni de arada s.kmesinler dediğim gece
(bkz: bmw r nine t)
çünkü bu ülkede herkes meslektaşının yaptığı işi gömerek kendini öne çıkarır!
amk berbere gidersin “en son kim tıraş etti” (anan!)
oto sanayide ustaya gidersin “bu kaportayı/boyayı kime/nerede yaptırdın”
kendini bilenleri ayrı tutarak; ülkenin okumuşu ayrı,okumamışı ayrı dangozdur!
amk berbere gidersin “en son kim tıraş etti” (anan!)
oto sanayide ustaya gidersin “bu kaportayı/boyayı kime/nerede yaptırdın”
kendini bilenleri ayrı tutarak; ülkenin okumuşu ayrı,okumamışı ayrı dangozdur!
gülben'in çocukluğunu oynayan çocuk, hayatın boyunca her şey gönlünce olsun tatlı cimcime
yine kimin tavuğuna kışt dedik!
“ver bu bölümü geçeyim!”
iyi de neden amk?
bir de “geçemezsem jetonum senin olsun” cular vardı!
la sikko bırak ben oynayıp öğreneyim.
iyi de neden amk?
bir de “geçemezsem jetonum senin olsun” cular vardı!
la sikko bırak ben oynayıp öğreneyim.
istisnasız “sevgilim diyeceğim adam çok zeki olmalı” diyen kaç kadın tanıdıysam geri zekalının (hakaret anlamında söylemiyorum,tespitte bulunuyorum) önde gideniydi...
anladığım kadarıyla gerçekten zeki erkeklerden hoşlanan kadınlar bunu dillendirmiyor.diğerleri her şeyde olduğu gibi işin magazininde
anladığım kadarıyla gerçekten zeki erkeklerden hoşlanan kadınlar bunu dillendirmiyor.diğerleri her şeyde olduğu gibi işin magazininde
datça'dır efendim
düzgünü yok mudur? elbette vardır ancak her 10 youtuber'dan 9.9'u boş beleş.
kısa yoldan meşhur olma,para kazanma arzusu tavan yapmış bir millet olarak youtube çok güzel yol açtı bu kitleye!
youtube ve snapchat sayesinde şunu farkettim; genç nesilde(25 ve aşağısı) müthiş bir popüler olma azmi var! sanki tanınmış biri olmazsa hayata geliş amacını gerçekleştiremeyecekmiş gibi bir azim bu!
ülke olarak zaten dünyada kaliteli yapılan işlerin bile boktan versiyonunu yapmakta üstümüze yok!
ted talks bunun en güzel örneği.
tedx türkiye'nin videolarına bakın bir de!
bir garezim yok ama yunus günçe nedir amk? hangi uzmanlıkla,hangi bilgi/birikimle bu adamı konuşmacı olarak çıkarıyorsun oraya?
bir de aksiyon kamera alıp kaskın yanına takınca motovlog çekip youtube kanalı açanlar var.
bakıyorsun,beşyüz tane motor nasıl yıkanır? zincir nasıl temizlenir videosu var!
adam kendisi motosikleti yeni almış,yağmurda motor(!) kullanırken dikkat edilmesi gerekenler diye video çekmiş! lan dalyarak,sen ölmeden git de,videon da eksik kalsın.
motorcu abi,motorcu bacı,motorcu kız,motor kız,macerayı seven kız,süren bayan,sürdüren dayı...
motor da motor...o motor bloğunu komple götüne sokayım senin!
motosiklet onun adı.
dingil arkadaşının motosikletini bi tur versene kankaa diye almış onunla test videosu çekiyor! lan yarak,iki tur atmakla test videosu mu çekilir?
ya da gitmiş bayiiden test motosikletini almış,kendi motosikleti 250cc iken 1000cc'lik motosiklet kullanıp ilk gazı açınca "ohaaaaa" "aaabiii bu neee" diye video çekiyor.
ne sikimi çekerse çeksin,ama bunu test videosu diye koymasın.
makyaj kanalı,oyun kanalları,teknoloji kanalları da çok farklı değil!
adam teknolojik ürün tanıtacak,kağıt üzerindeki verileri seslendiriyor sadece! şu kadar ram,şu kadar çekirdek! ulan yarak,zaten açsam sitesinde yazıyor bunlar.
bu boş dünyanın,en boş beleş insanlarının bir bok olma sevdasıyla açtıkları youtube kanalları;internet dünyasının yıllardır biriken çöplüğüne şimdi de video ile katkıda bulunmaktan başka bir şey değildir.
çözümü ya teenagerların elinden tabletleri,telefonları alacağız ki bu gereksiz güruh prim yapmasın, veya youtube her önüne gelenin kanal açmaması için bir filtre uygulasın.
çoluk çocuğa fazla mı umut besliyoruz diye bazen düşünmüyor değilim!
kısa yoldan meşhur olma,para kazanma arzusu tavan yapmış bir millet olarak youtube çok güzel yol açtı bu kitleye!
youtube ve snapchat sayesinde şunu farkettim; genç nesilde(25 ve aşağısı) müthiş bir popüler olma azmi var! sanki tanınmış biri olmazsa hayata geliş amacını gerçekleştiremeyecekmiş gibi bir azim bu!
ülke olarak zaten dünyada kaliteli yapılan işlerin bile boktan versiyonunu yapmakta üstümüze yok!
ted talks bunun en güzel örneği.
tedx türkiye'nin videolarına bakın bir de!
bir garezim yok ama yunus günçe nedir amk? hangi uzmanlıkla,hangi bilgi/birikimle bu adamı konuşmacı olarak çıkarıyorsun oraya?
bir de aksiyon kamera alıp kaskın yanına takınca motovlog çekip youtube kanalı açanlar var.
bakıyorsun,beşyüz tane motor nasıl yıkanır? zincir nasıl temizlenir videosu var!
adam kendisi motosikleti yeni almış,yağmurda motor(!) kullanırken dikkat edilmesi gerekenler diye video çekmiş! lan dalyarak,sen ölmeden git de,videon da eksik kalsın.
motorcu abi,motorcu bacı,motorcu kız,motor kız,macerayı seven kız,süren bayan,sürdüren dayı...
motor da motor...o motor bloğunu komple götüne sokayım senin!
motosiklet onun adı.
dingil arkadaşının motosikletini bi tur versene kankaa diye almış onunla test videosu çekiyor! lan yarak,iki tur atmakla test videosu mu çekilir?
ya da gitmiş bayiiden test motosikletini almış,kendi motosikleti 250cc iken 1000cc'lik motosiklet kullanıp ilk gazı açınca "ohaaaaa" "aaabiii bu neee" diye video çekiyor.
ne sikimi çekerse çeksin,ama bunu test videosu diye koymasın.
makyaj kanalı,oyun kanalları,teknoloji kanalları da çok farklı değil!
adam teknolojik ürün tanıtacak,kağıt üzerindeki verileri seslendiriyor sadece! şu kadar ram,şu kadar çekirdek! ulan yarak,zaten açsam sitesinde yazıyor bunlar.
bu boş dünyanın,en boş beleş insanlarının bir bok olma sevdasıyla açtıkları youtube kanalları;internet dünyasının yıllardır biriken çöplüğüne şimdi de video ile katkıda bulunmaktan başka bir şey değildir.
çözümü ya teenagerların elinden tabletleri,telefonları alacağız ki bu gereksiz güruh prim yapmasın, veya youtube her önüne gelenin kanal açmaması için bir filtre uygulasın.
çoluk çocuğa fazla mı umut besliyoruz diye bazen düşünmüyor değilim!
genelleme olarak katılmasam da
(bkz: müşfik kenter)
(bkz: alf)
yeryüzünün en güzel dublajıdır bana göre
(bkz: müşfik kenter)
(bkz: alf)
yeryüzünün en güzel dublajıdır bana göre
ortada bekçiliği yapılması gereken bir cumhuriyet varsa ben köpeği olarak anılmaya razıyım.
çalışmanın ayıplandığı tek ülkeyiz
avrupa da,amerika da çok güzel kızlar var barda,restorantta çalışan
bir tek bizde yaptığın iş çok önemli
etiketini siktiklerim
avrupa da,amerika da çok güzel kızlar var barda,restorantta çalışan
bir tek bizde yaptığın iş çok önemli
etiketini siktiklerim