Sık geçen başlıklar
düşmese de sırf emlakçı bozmak için gidip ev bokluyorum.

dün gittim bir eve bakmaya. ev sahibi 1200 istiyor. baktım inceledim. en fazla 800 eder dedim çıktım. adam cevap bile veremedi. kaç eder bilmiyorum ama o öyle bilsin. benden sonraki gelen 900 e alsın :) piyasaya hediyem olsun bu da.