Sık geçen başlıklar

diviner 3

ekşi profili
mallıktır.

hiç açıklamaya bile gerek yok. sırf kask takmadığı için maltepe'de geçenlerde 2 genç öldü.

motosikletin şakası yok, mümkün olduğunca full ekipman gezin, sıcaklarda zor evet ancak olası bir kazada ölüp gidersen hiçbir şeyin de anlamı kalmıyor, arkanda kalanlara olan oluyor.
kendini iyi tanıyıp, en kızdığın şeyi belirleyip ona sinirlenmeyeceğini kabullenmektir.

eskiden trafikte insanların bencilliğine çok kızardım, sonra benim kızmamın veya o an neyi düşündüğümün sonuca etkisinin olmadığını kabullendim, yani günü sonunda kızmam ve sinirlenmem sadece bana zarar veriyor.

olaylara biraz geniş bir pencereden bakmak lazım, yaşadığımız çoğu olayda hayat bize uymuyor, biz hayata uymak zorundayız.