Sık geçen başlıklar

motora kasksız binmek 1

ekşi'de gör
mallıktır.

hiç açıklamaya bile gerek yok. sırf kask takmadığı için maltepe'de geçenlerde 2 genç öldü.

motosikletin şakası yok, mümkün olduğunca full ekipman gezin, sıcaklarda zor evet ancak olası bir kazada ölüp gidersen hiçbir şeyin de anlamı kalmıyor, arkanda kalanlara olan oluyor.