bu kibirli millete hiçbir şey öğretemezsiniz.
Sık geçen başlıklar
asosyalgitarist 7
ekşi profiliulan merak ediyorum ama açmıyorum. başkaları yerine utanırken derimi soyuyorlar sanki.
devam devam adam gayet doğru olanı söylemiş. siz değil miydiniz "tıpış tıpış oy vereceksiniz" diye söylenen. kk aday olmasın diyenlere çomar, akplisin yani diye saldıran. alın size demokrat dedeleriniz tepe tepe kullanın.
edit 2 : bakın bana aktroll diyolar. şimdi daha da kudurtucam onları. bakalım şimdi atacağım yazıya ne diyeceksiniz? size söyleyecek söz bulamıyorum olum. hayatınız hayaller üzerine kurulu. alın okuyun.
atatürk'ün en yakınındakilerden falih rıfkı atay, çankaya adlı eserinde, "sahibini ısıran köpekten artık hayır kalmadığına" inandırılan atatürk'ün foks'un öldürülmesine onay verdiğini ve foks'un böylece öldürüldüğünü yazmıştır.
atatürkte zamanında bu kararı vererek doğru olanı yapmıştı. hüdaparlı dediyse küfür etmeye gerek yok çünkü doğrusu olan bu amk. atatürkü etiket olarak kullanmaktan başka bi boka yaramıyorsunuz.
kararı buraya bırakıyorum okursunuz.
görsel
edit : şuradan kaynağa ulaşabilirsiniz. bu emrin nerden geldiğine de şuradan görebilirsiniz.
atatürk'ün en yakınındakilerden falih rıfkı atay, çankaya adlı eserinde, "sahibini ısıran köpekten artık hayır kalmadığına" inandırılan atatürk'ün foks'un öldürülmesine onay verdiğini ve foks'un böylece öldürüldüğünü yazmıştır.
atatürkte zamanında bu kararı vererek doğru olanı yapmıştı. hüdaparlı dediyse küfür etmeye gerek yok çünkü doğrusu olan bu amk. atatürkü etiket olarak kullanmaktan başka bi boka yaramıyorsunuz.
kararı buraya bırakıyorum okursunuz.
görsel
edit : şuradan kaynağa ulaşabilirsiniz. bu emrin nerden geldiğine de şuradan görebilirsiniz.
sokak iti sorununu çözemeyen ülkenin daha ağır sorunları çözmesini bekliyorsunuz. bıktım bu tımarhaneden amk.
hadi siktirin gidin artık sokarım sizin virüsünüze. insanları koyun gibi güdüyorlar amk
meme dekoltesine kurban gidecek arkadaşlığı övmeyin bana şurada. meme dekoltesini bile geçtim ufak dokunuşlar bile yeterli olur. modern olacağım diye insanların ayarlarıyla oynadınız lan. hiçbir kızla arkadaş falan olmayın olm aptal mısınız? yani eğer amacınız net ve belliyse kızlarla arkadaş olmayın. olgunlukla falan zerre alakası yok. güzelim göte şehvetle bakıp kendini kandırırsın ancak. size kalkıp osbirci, ezik ya da eline hiç kız eli değmemiş yakıştırması yapanlara da "he he" diye cevap verin geçin.
iki dekolteye maymun olanlar gelip burada arkadaş olmayı övüyor. ben de buna tutuluyorum.
iki dekolteye maymun olanlar gelip burada arkadaş olmayı övüyor. ben de buna tutuluyorum.