Sık geçen başlıklar

düğününde twerk yapan yurdum gelini 2

ekşi'de gör
ulan merak ediyorum ama açmıyorum. başkaları yerine utanırken derimi soyuyorlar sanki.
ulan bugün de birinin adına utandım.

dansa filan karşı değilim, ama beceremeyen de yapmayıversin arkadaş.

ayrıca damat kardeşime hayatta kolay gelsin diyorum, adamın suratından ne bok yedim ben dediği anlaşılıyor.

edit : ulan bunun neyini favlıyorsunuz ? onlarca bilim felsefe tarih entryim var ama siz bunu mu beğendiniz ?

şaka lan şaka hepsi bunun gibi saçma sapan entryler. işe yarar başlıklarda beni görmeniz mümkün değil.