topa az kaldı az daha sabredin aq
Sık geçen başlıklar
drensefalon 7
ekşi profilitürkiye'de alınmış ise alınan eğitimler öyle aman aman eğitimden sayılamayacağı için çok da sorun olmaz bence.
neticede bizdeki eğitim dediğin şey zaten diplomalı cahillik
neticede bizdeki eğitim dediğin şey zaten diplomalı cahillik
(bkz: ömer seyfettin külliyatı)
son bir kaç kuşak psikopat olmuşsa bunda ilkokul çağında okudukları ömer seyfettin eserlerinin önemli bir katkısı vardır.
hepsi birbirinden manyakça amk.
son bir kaç kuşak psikopat olmuşsa bunda ilkokul çağında okudukları ömer seyfettin eserlerinin önemli bir katkısı vardır.
hepsi birbirinden manyakça amk.
sevdiklerimizi de skiyoruz yeğen, çok da takma bence
bir de külotunuz varsa arkanız da sağlamdır, en azından tek hamlede geçiremezler.
sırf bu yüzden imamoğlu başkan seçilebilir aday olmasa bile.
bundan iyi reklam olmazdı sanırım.
bundan iyi reklam olmazdı sanırım.
sen dua et anasının evine gitsin.