Sık geçen başlıklar

hunisiz birey 8

ekşi profili
acilde çalıştığım dönem. ateşli bir çocuk getirildi. muayene tahlil sonrası reçetesini yazdım. neyi var dedi aile. boğaz enfeksiyonu dedim. reçeteye gerek yok çocuk uzmanı yazmıştı reçeteyi diyor. bir de ben göreyim istemişler. sonradan öğreniyorum ki çocuğu hastane hastane dolaştırıyorlar. ben çocuğu o gün gören dördüncü doktorum. saçmalık.