Sık geçen başlıklar

devlet hastanelerinin bedava olması saçmalığı 2

ekşi'de gör
acilde çalıştığım dönem. ateşli bir çocuk getirildi. muayene tahlil sonrası reçetesini yazdım. neyi var dedi aile. boğaz enfeksiyonu dedim. reçeteye gerek yok çocuk uzmanı yazmıştı reçeteyi diyor. bir de ben göreyim istemişler. sonradan öğreniyorum ki çocuğu hastane hastane dolaştırıyorlar. ben çocuğu o gün gören dördüncü doktorum. saçmalık.
inek gibi sağılmayı sevenlerin isteği. bakalım daha önce bu ülkede bedava olup, daha sonra ne olucak canım zaten azcık bir ücret diye, bize giren kazıklar neler.

imei denen saçmalık, yurt dışı çıkış pulu, halkın parasıyla yapılıp maliyeti tamamlanınca bedava olması gereken köprüler, gss, telsiz kullanım ücreti, ötv.

aklıma gelenler bunlar, daha fazlası varsa yazın ekleyeyim.

ek saçmalıklar: bazı yazarların mesajla bana yazdıkları.
99 depremi sonrası beyanname damga vergisi
kimlik kartı bile parayla
özel iletişim vergisi.ç
geçici vergi, geçmiyor
muayene katılım payı
poşet vergisi ( şahsen çevresel yararı için destekliyorum)
trt payı
kambiyo muamele vergisi (%0,1'den %1'e çıktı)