cocuga icim gitti. nasil geri zekali bir aile/akraba topluluguna denk geldin sen yavrucak. umarim buyuyunce hayat yuzune guler de iyi insanlarla karsilasirsin.
kendince komik oldugunu sanan kisilerin, kucucuk cocuga psikolojik travma yasattiklari goruntulerdir.
Sık geçen başlıklar
thunderstorm2029 7
ekşi profilibugun itibari ile sinan ogan'in 14 mayis'ta nasil bir tutum alacagi belli olmus oldu. ince zaten belliydi ama sinan ogan icin son zamanlarda pozitif dusuncelerim vardi. aslinda baslangicta muharremle ayni kefeye koymustum akp icin calisiyor diye dusunmustum ama zamanla sanki muharremden farkli, akp icin degil de gercekten kendi ideolojisi icin calisiyor dedim
milliyetci bir secmen olarak da saygi duydum ve sonrasinda elestiri yapmadim. bu secim olmasa da, onumuzdeki secimlerde gelecegi olan birisi olarak goruyordum. ancak bugun apar topar yaptığı "bizim secim otobusumuze de hdp'liler saldirdi, kilicdaroglu ortaginiz hdp'yi elestirebilecek misin?" tarzındaki aciklamalari safini ve rengini net sekilde ortaya koymustur. (bkz: büyük resim kursu)
bugün erzurum'daki eko mitinginde yasanan hadise sonrasinda vatanini seven birisi olarak degerlendirdigim ogan, bu olanlari sindiremez ve artik duzen degissin diyerek kilicdar'a destek olur diye dusundum. ama olay sogumadan hdp üzerinden millet ittifakina giydirmesi cok sasirtti beni. simdi boyle akilli birisi burada akli selim hareket ederek olayi aciklar, millet ittifakindan da nasil bir tepki gelecek bekler. millet ittifaki da terorun ve kiskirtmanin her turlusune karsiyiz diyerek kendisine destek olur. ama bi anda soylemicektim ama soyliyeyim, ey kilicdar hadi bunu da lanetlesene hadi hadi tarzinda konusmak gercekten beklenmeyen bir hareket.
sonuc olarak sinan ogan hakkindaki bastaki dusuncelerimde hakli oldugumu farkettim. kendisinin boyle bir dönemde iktidara ortak olması gercekten cok talihsizce. kisir mhp/ulusalci kitlesi kisir siyaseti tercih ettiyse, bize bisey demek dusmez.
milliyetci bir secmen olarak da saygi duydum ve sonrasinda elestiri yapmadim. bu secim olmasa da, onumuzdeki secimlerde gelecegi olan birisi olarak goruyordum. ancak bugun apar topar yaptığı "bizim secim otobusumuze de hdp'liler saldirdi, kilicdaroglu ortaginiz hdp'yi elestirebilecek misin?" tarzındaki aciklamalari safini ve rengini net sekilde ortaya koymustur. (bkz: büyük resim kursu)
bugün erzurum'daki eko mitinginde yasanan hadise sonrasinda vatanini seven birisi olarak degerlendirdigim ogan, bu olanlari sindiremez ve artik duzen degissin diyerek kilicdar'a destek olur diye dusundum. ama olay sogumadan hdp üzerinden millet ittifakina giydirmesi cok sasirtti beni. simdi boyle akilli birisi burada akli selim hareket ederek olayi aciklar, millet ittifakindan da nasil bir tepki gelecek bekler. millet ittifaki da terorun ve kiskirtmanin her turlusune karsiyiz diyerek kendisine destek olur. ama bi anda soylemicektim ama soyliyeyim, ey kilicdar hadi bunu da lanetlesene hadi hadi tarzinda konusmak gercekten beklenmeyen bir hareket.
sonuc olarak sinan ogan hakkindaki bastaki dusuncelerimde hakli oldugumu farkettim. kendisinin boyle bir dönemde iktidara ortak olması gercekten cok talihsizce. kisir mhp/ulusalci kitlesi kisir siyaseti tercih ettiyse, bize bisey demek dusmez.
akp giderse su olur diyenlerin tamami acik ve net akp'lidir. gizli akp'li diyerek olaya gizem katmaya gerek yok.
mert editi: bir de bu adama turk bilmem neyi diyenler var. turk dedigin merttir, sozunun eridir. dansoz gibi hareket etmez. ya cik adam gibi akp gitmemeli de, ne diye akp giderse ulke yan yatar camura batar diyorsun. yok millet ittifaki gelirse feto gelirmis. ulan asil fetoculer su an ulkede en kritik konumlarda zaten. sizin feto dediginiz bankaya para yatirmis, oraya buraya uc bes para vermis, okulda ogretmenlik yapmis kisiler. olan yine garibana oldu. isi hamuduyla goturenler yine goturmeye devam ediyor.
mert editi: bir de bu adama turk bilmem neyi diyenler var. turk dedigin merttir, sozunun eridir. dansoz gibi hareket etmez. ya cik adam gibi akp gitmemeli de, ne diye akp giderse ulke yan yatar camura batar diyorsun. yok millet ittifaki gelirse feto gelirmis. ulan asil fetoculer su an ulkede en kritik konumlarda zaten. sizin feto dediginiz bankaya para yatirmis, oraya buraya uc bes para vermis, okulda ogretmenlik yapmis kisiler. olan yine garibana oldu. isi hamuduyla goturenler yine goturmeye devam ediyor.
kendine gore adamlik, tarihe gomucem dediklerinle tarihe gomulmek olan kisi beyani.
ulkeyi kontrollu satiyor, peskes cekiyoruz demek istenmis beyan.
benim kucuklugumun halisi. kenarları yol olur onun, oyuncak araba surersin.