gol sevinci garip olmadığı gibi bu ülkenin önemli bir kesimini kapsayan muhafazakâr düşünce ve aile geleneği içinde yetişmiş olması da garip değildir. bu arkadaşın futbolu, yeteneği, tekniği, başarısı, geleceği dışında sürekli olarak ailesi, gol sevinci ya da karakteri üzerinden tartışılması tam anlamıyla bir sığ türkiye politik tartışma geleneğidir. elimizdeki kaliteli, kalifiye insanları sürekli olarak inanç ve kimlik üzerinden tartışıp durmamız, yeterince kalifiye insan yetiştirmek yerine tüm kadrolarda vasıfsız ama “şucu” ya da “bucu” tiplerle dolu bir ülke yaratıyor. yeter be arkadaş!
Sık geçen başlıklar
catirdayanbuz 8
ekşi profilibu adam normal biri değil. ya vazifeli ya fırıldak. her sene düzenli olarak gidişatla ilgili birbiriyle zıt ifadelerde bulunuyor:
mesela 2015 yılında akit'in haberinde, beyefendi eskiye sövüp mevcut akp iktidarını övüyor. her şey çok güzel diyor.
şimdi her şey güllük gülistanlık
ancak 2017'de ise bu sefer ecevit adam gibi adammış diyor ve ekliyor:biz çok yanlış insanları kendimize lider seçmişiz
ama aynı yıl yetmez ama evet diye bağırarak, koalisyonlar bizi mahvetti diyor:
koalisyonlar bizi mahvetti
yetmiyor, 2019'da ise o dönem gerçekleştirdiği eylemi o an yapmasının artık mümkün olmadığını söylüyor:
yazar kasa atmak artık mümkün değil
ama coştu bizim adam bir kere, öyle hemen durur mu? sonra ise 2020'de durumun berbat olduğunu, esnaf olsa tekrar yazar kasa atacağını belirtiyor:
bugün esnaf olsam yine yazar kasa atardım
ve nihayet sövdüğü ekonominin iki ayda düzeldiğini belirterek yine açıklama yapıyor:
iki ayda düzeldik
yorum sizin.
mesela 2015 yılında akit'in haberinde, beyefendi eskiye sövüp mevcut akp iktidarını övüyor. her şey çok güzel diyor.
şimdi her şey güllük gülistanlık
ancak 2017'de ise bu sefer ecevit adam gibi adammış diyor ve ekliyor:biz çok yanlış insanları kendimize lider seçmişiz
ama aynı yıl yetmez ama evet diye bağırarak, koalisyonlar bizi mahvetti diyor:
koalisyonlar bizi mahvetti
yetmiyor, 2019'da ise o dönem gerçekleştirdiği eylemi o an yapmasının artık mümkün olmadığını söylüyor:
yazar kasa atmak artık mümkün değil
ama coştu bizim adam bir kere, öyle hemen durur mu? sonra ise 2020'de durumun berbat olduğunu, esnaf olsa tekrar yazar kasa atacağını belirtiyor:
bugün esnaf olsam yine yazar kasa atardım
ve nihayet sövdüğü ekonominin iki ayda düzeldiğini belirterek yine açıklama yapıyor:
iki ayda düzeldik
yorum sizin.
berberlik bir meslektir, dolayısıyla bir meslek erbabından bahsederken ilkokul mezunu diye aşağılamak anlamsızdır zira o kişinin meziyeti berber olmaktır, akademik başarı değil. bununla birlikte berber dükkân işletir, kira öder, vergi öder, işçi çalıştırır ve bir hizmet sağlar. bu hizmetin karşılığında aylık on bin lira da kazanabilir yüz bin lira da. ilkokul mezunu diye aşağıladığınız bu insanın geliri size dert olduysa demek ki sizin eğitim ve meslek seçimleriniz hatalı olmuş.
dile kolay, 10 bin lira indiyse gideyim de iki, üç tane araba alayım. fiyattaki şişkinliğin sebebi o 10 bin liraydı zaten.
yıllar evvel de venezuela’yı övüp, chavez’in ülkesi atatürk’ün hayâlini kurduğu ülke demişti :) banu avar köy kahvesinde ulusalcılık oynayan dayıların dişil versiyonu, fazlası değil.
martin eden.
sitiiv mekmenımın
binance gibi daha güvenli, dev bir borsa varken ve hele de bunca beş para etmez, vurguncu borsa haberleri sürekli karşımıza çıkıyorken binde bir oranındaki komisyonu ödememek için eksantrik borsalarda işlem yapan yazar mağduriyeti. arkadaşlar kendinize gelin artık! bin dolarlık işleme bir dolarlık ücreti çok görüyor, sonra da mağdur oluyorsunuz. kripto üç günlük vurkaç mantığıyla, oo burası bedavaymış mantığıyla yatırım yapılabilcek bir ortam değil. güven her şeyden önemli.