bu adam normal biri değil. ya vazifeli ya fırıldak. her sene düzenli olarak gidişatla ilgili birbiriyle zıt ifadelerde bulunuyor:
mesela 2015 yılında akit'in haberinde, beyefendi eskiye sövüp mevcut akp iktidarını övüyor. her şey çok güzel diyor.
şimdi her şey güllük gülistanlık
ancak 2017'de ise bu sefer ecevit adam gibi adammış diyor ve ekliyor:biz çok yanlış insanları kendimize lider seçmişiz
ama aynı yıl yetmez ama evet diye bağırarak, koalisyonlar bizi mahvetti diyor:
koalisyonlar bizi mahvetti
yetmiyor, 2019'da ise o dönem gerçekleştirdiği eylemi o an yapmasının artık mümkün olmadığını söylüyor:
yazar kasa atmak artık mümkün değil
ama coştu bizim adam bir kere, öyle hemen durur mu? sonra ise 2020'de durumun berbat olduğunu, esnaf olsa tekrar yazar kasa atacağını belirtiyor:
bugün esnaf olsam yine yazar kasa atardım
ve nihayet sövdüğü ekonominin iki ayda düzeldiğini belirterek yine açıklama yapıyor:
iki ayda düzeldik
yorum sizin.
28.01.2023 · 40. sıra
catirdayanbuz
27.01.2023 10:48