kardeşim 95li ben 85liyim.
bence z kuşağı kendisi; bana yazdığı her mesajın sonuna anlamsız random gülücük koyuyor. benim için kuşak ayrımı budur.
y kuşağı ise daha çok emoji koyar ama emoji derken mesela şunu koyar :) ya da bu :))). ayrıca yeri geldiğinde koyar, her mesaja da random atmaz ya da hahaah yazmaz.
x kuşağı ise yavaş yazar, çokça yazım hatası yapar.
mesela benim kardeşimle yazışmalarım şu çerçevede ilerliyor genelde:
ben: ne yapıyorsun?
kardeşim: iyiyiiim abiii sen napıyorsun haahha
ben: iyidir ya aynı devam, şu işi ne yaptın?
kardeşim: yaaa abiii onaaa bakammaadım henüz ya ahahah
ben: tamam.
11.08.2021 · 43. sıra
hayatfonksiyonlaristabil
10.08.2021 00:05 ~ 00:09