Sık geçen başlıklar

kirkkarakteridoldurdummutluyumgururluyum 2

ekşi profili
alıntı: web kamerasiyla yayin yapan tv

"duster, fiyat/performans ürünü diyor, sözü forumdaşlarıma bırakıyorum."

dostum fiyat/performans demişsin ama duster'ın hem plastiği çapaklı, hem de kapı sesi teneke gibi. güven vermiyor. ben olsam o paraya e38 bmw 7.50il alırım.

------------------------------------------
kargalar koşarken çakallar uyumaz

ekşi forum alcatel kullanıcıları grubu yöneticisi
------------------------------------------