alıntı: web kamerasiyla yayin yapan tv
"duster, fiyat/performans ürünü diyor, sözü forumdaşlarıma bırakıyorum."
dostum fiyat/performans demişsin ama duster'ın hem plastiği çapaklı, hem de kapı sesi teneke gibi. güven vermiyor. ben olsam o paraya e38 bmw 7.50il alırım.
------------------------------------------
kargalar koşarken çakallar uyumaz
ekşi forum alcatel kullanıcıları grubu yöneticisi
------------------------------------------
24.12.2015 · 32. sıra
kirkkarakteridoldurdummutluyumgururluyum
23.12.2015 13:09