her boka doğal seçilim diyen vicdanını siktiklerim korkmuyor musunuz lan bir anlık dikkatsizlikle başımıza bir iş gelir diye?
Sık geçen başlıklar
the cono 8
ekşi profilitorbacı olsa sorun etmezdi.
çalışıyorsa elleme.
ulan beygir nüfusunun bile en fazla %25 i o kadar koşabiliyordur zaten.
ömrünüz şuna buna keriz diyerek geçip gidecek, bir bok sahibi olamadan öleceksiniz olum. kendinize bakın boş verin kim ne alıyorsa alsın.
alınmayacak şeyi istemedim hiç bir zaman, ne tam çocuk olabilidim ne de tam büyüyebildim.
kaltakiye mahallesi adana/ceyhan.
bence gora'daki sucuk ağaçlarından ekelim.