Sık geçen başlıklar

nick secmek ne zormus yav 3

ekşi profili
maç sonunda "fetö terör örgütü üyesi hakan şükür bana sallamış. demek ki doğru yoldayım." demişti. hakan şükür ona ne dedi bilmiyorum ama rok direkt olarak o.ç demiş. tabii rok hakan gibi türkiye'ye gelmekten aciz birisi değil. hatta siyasi olarak da kuvvetli birisi. o yüzden ona cevap vermeye maçası yememiş. fetö'nün kuvvetli dönemleri olsa ve hakan şükür mert hakan'a yine sallamış olsaydı. o zaman "büyüklerimizin uyarısını dikkate alacağım. buradan okyanus ötesine de selamlar, hürmetler." derdi. bu tarz adamlar böyledir.
kendisine söz verilen parayı alan teknik direktördür. tüm teknik direktörlerin avcı gibi tazminatını alması gerekir. sözleşme imzalayıp bir kaç hafta sonra td kovan takımların böylece akılları başlarına gelir.