chp neden iktidar olamıyorum cevabı işte burada yatıyor. bu görüntüler yayınlandığı an en güçlü şekilde chp'den kınama ve yapanların tutuklanma sesleri çıkmalıydı. ama yok. öyle bir sindirilmiş ki muhalefet kimse ağzını açamıyor. adamlarda açık açık gidip gazeteci dövüyor.
böyle gitmez. böyle gitmez.
muhalefet iktidarı birşey yapmaya itmeliyken iktidar muhalefeti birşey yapmayaya itiyor. inanılmaz.
Sık geçen başlıklar
yuzen memeli 4
ekşi profiliutanmadan beşiktaş maçından sonra hakem bize çok sarı verdi taraflıydı demiş.
ilk sarıyı 62 de ikinciyi 82 de görmüşler.
beyni bu kadar. beyin yok.
ilk sarıyı 62 de ikinciyi 82 de görmüşler.
beyni bu kadar. beyin yok.
3-5 zengin şerefsiz ve onların bebeleri trilyonluk arabaya binemeyecekse sorun yok.
biz zaten halk olarak çökmüşüz.
tanım: çökmüş ülkedeki insanları korkutmak için sallanan yalandır.
biz zaten halk olarak çökmüşüz.
tanım: çökmüş ülkedeki insanları korkutmak için sallanan yalandır.
akp o kadar sıkıştı ki 2 tane polisi bile adalete veremeyecek duruma geldi.
ama bunlar iyi günleriniz.
bir arkadaşın yazdığı:
"bu olayda halka yalan bilgi veren başta vali, vali yardımcıları, valilik basın işleri sorumluları, o karakolda bu linç ve taksirle adam öldürme meydana gelirken bulunan tüm polisleri siktir etmeyen devlete de yazıklar olsun. devletin egemenlik alametlerini aşağılama suç olmasaydı daha farklı şeyler söyleyebilirdim." + darp yoktur diye doktor.
hepiniz teker teker yargılanacaksınız. yok öyle sonsuza kadar kalacaksınız hikayeleri.
işte o zaman çocuklarınız diyecek ki "benim babam katil mi", "benim babam yalancı mı".
belki suratlarınıza da tükürürler. kim bilir...
(bkz: idamsız istiklal mahkemeleri)
ama bunlar iyi günleriniz.
bir arkadaşın yazdığı:
"bu olayda halka yalan bilgi veren başta vali, vali yardımcıları, valilik basın işleri sorumluları, o karakolda bu linç ve taksirle adam öldürme meydana gelirken bulunan tüm polisleri siktir etmeyen devlete de yazıklar olsun. devletin egemenlik alametlerini aşağılama suç olmasaydı daha farklı şeyler söyleyebilirdim." + darp yoktur diye doktor.
hepiniz teker teker yargılanacaksınız. yok öyle sonsuza kadar kalacaksınız hikayeleri.
işte o zaman çocuklarınız diyecek ki "benim babam katil mi", "benim babam yalancı mı".
belki suratlarınıza da tükürürler. kim bilir...
(bkz: idamsız istiklal mahkemeleri)