akp o kadar sıkıştı ki 2 tane polisi bile adalete veremeyecek duruma geldi.
ama bunlar iyi günleriniz.
bir arkadaşın yazdığı:
"bu olayda halka yalan bilgi veren başta vali, vali yardımcıları, valilik basın işleri sorumluları, o karakolda bu linç ve taksirle adam öldürme meydana gelirken bulunan tüm polisleri siktir etmeyen devlete de yazıklar olsun. devletin egemenlik alametlerini aşağılama suç olmasaydı daha farklı şeyler söyleyebilirdim." + darp yoktur diye doktor.
hepiniz teker teker yargılanacaksınız. yok öyle sonsuza kadar kalacaksınız hikayeleri.
işte o zaman çocuklarınız diyecek ki "benim babam katil mi", "benim babam yalancı mı".
belki suratlarınıza da tükürürler. kim bilir...
(bkz: idamsız istiklal mahkemeleri)
23.06.2021 · 47. sıra
yuzen memeli
22.06.2021 00:00 ~ 00:01