Sık geçen başlıklar

ömer erdoğan 1

ekşi'de gör
utanmadan beşiktaş maçından sonra hakem bize çok sarı verdi taraflıydı demiş.

ilk sarıyı 62 de ikinciyi 82 de görmüşler.

beyni bu kadar. beyin yok.