arsızlığın arş-ı âlâya çıktığını gösteren beyan.
Sık geçen başlıklar
strutter 5
ekşi profilieğer t.c. anayasasından "devletin dini islamdır" ibaresi kaldırılmasaydı, bu berduşların sokaklarda insan kırbaçladığını bile görebilirdik. şimdi anca böyle tebliğ işiyle yetiniyorlar.
izleyince bu şahıslar adına utandığım olay. ne günlere kaldık...
bu arada, aşı olmak istememek başka; "aşıya inanmıyorum/güvenmiyorum" demek bambaşka.
aşı gibi uzmanlık gerektiren bilimsel bir konuda, "ben öyle düşünüyorum; ben öyle inanıyorum" diyemezsiniz. çünkü, bilimsel bir sav, yine başka bir bilimsel sav ile çürütülebilir; temelsiz komplo teorileri ile değil.
bu arada, aşı olmak istememek başka; "aşıya inanmıyorum/güvenmiyorum" demek bambaşka.
aşı gibi uzmanlık gerektiren bilimsel bir konuda, "ben öyle düşünüyorum; ben öyle inanıyorum" diyemezsiniz. çünkü, bilimsel bir sav, yine başka bir bilimsel sav ile çürütülebilir; temelsiz komplo teorileri ile değil.