Sık geçen başlıklar

strutter 5

ekşi profili
izleyince bu şahıslar adına utandığım olay. ne günlere kaldık...

bu arada, aşı olmak istememek başka; "aşıya inanmıyorum/güvenmiyorum" demek bambaşka.

aşı gibi uzmanlık gerektiren bilimsel bir konuda, "ben öyle düşünüyorum; ben öyle inanıyorum" diyemezsiniz. çünkü, bilimsel bir sav, yine başka bir bilimsel sav ile çürütülebilir; temelsiz komplo teorileri ile değil.