izleyince bu şahıslar adına utandığım olay. ne günlere kaldık...
bu arada, aşı olmak istememek başka; "aşıya inanmıyorum/güvenmiyorum" demek bambaşka.
aşı gibi uzmanlık gerektiren bilimsel bir konuda, "ben öyle düşünüyorum; ben öyle inanıyorum" diyemezsiniz. çünkü, bilimsel bir sav, yine başka bir bilimsel sav ile çürütülebilir; temelsiz komplo teorileri ile değil.
22.06.2021 · 19. sıra
strutter
21.06.2021 12:00