uff! ne sert tepki.
Sık geçen başlıklar
mavisyan 5
ekşi profiliyukarıda iki yazar görüyorum.
biri bence trol, hala bir kaç kişinin dediğini tüm ülkeye genelliyor. millet ittifakına vermeyip, m.ince gibi ya da diğer adaylar dururken tayyip'e oy vereceğim diyorsa sadece bahanesi olmuştur.
ben oy verecektim ama şu nedene tepkim için erdoğan'a vereceğim.
imamoğlu aday olsaydı bu defa hdp'ye yakın diye erdoğan'a verirdi.
mansur olsaydı, ülkeyi yönetemez diye ya da başka bir neden bularak erdoğan'a verirdi.
diğer yazar hala 10 seçim kaybetmişsin ayağında. kaybettiği 10 seçimi editleyip yazsın da görelim.
edit 1 : 3. yazar da bölgeden girmiş. mansur'un iç anadolu'da imamoğlu'nun karadeniz'de desteği varmış
arkadaşım mansur aday olsaydı iyi partiden daha çok oy alan hdp'den ikinci turda oy alamazdın.
imamoğlu olsaydı zaten cezası onanacaktı ve tayyip erdoğan seçime tek başına girecekti.
bu nedenle kılıçdaroğlu başkanlığında imamoğlu ve yavaş fikri en güzel fikir.
biri bence trol, hala bir kaç kişinin dediğini tüm ülkeye genelliyor. millet ittifakına vermeyip, m.ince gibi ya da diğer adaylar dururken tayyip'e oy vereceğim diyorsa sadece bahanesi olmuştur.
ben oy verecektim ama şu nedene tepkim için erdoğan'a vereceğim.
imamoğlu aday olsaydı bu defa hdp'ye yakın diye erdoğan'a verirdi.
mansur olsaydı, ülkeyi yönetemez diye ya da başka bir neden bularak erdoğan'a verirdi.
diğer yazar hala 10 seçim kaybetmişsin ayağında. kaybettiği 10 seçimi editleyip yazsın da görelim.
edit 1 : 3. yazar da bölgeden girmiş. mansur'un iç anadolu'da imamoğlu'nun karadeniz'de desteği varmış
arkadaşım mansur aday olsaydı iyi partiden daha çok oy alan hdp'den ikinci turda oy alamazdın.
imamoğlu olsaydı zaten cezası onanacaktı ve tayyip erdoğan seçime tek başına girecekti.
bu nedenle kılıçdaroğlu başkanlığında imamoğlu ve yavaş fikri en güzel fikir.
2002'de aldığım kyk kredisi ile (45tl) sakarya'dan fethiye'ye tatile gidip orada 4 gün kaldığımı hatırlıyorum. sonrasında dönüşe bile yetiyordu para.
şimdi verilen para yol parasına yetmez.
şimdi verilen para yol parasına yetmez.
kim yaptıysa eline koluna sağlık.
ben de bunu anlamıyorum.
teşvik primi şu anda suçtur. eğer delilin varsa sunarsın mahkemeye. kim verdiyse cezasını çeker.
bir de bunlara göre gs teşvik vermiş. sanırım galatasaray ezeli rakibi fenerbahçe'yi şampiyon yapmak için vermiş. :)
teşvik primi şu anda suçtur. eğer delilin varsa sunarsın mahkemeye. kim verdiyse cezasını çeker.
bir de bunlara göre gs teşvik vermiş. sanırım galatasaray ezeli rakibi fenerbahçe'yi şampiyon yapmak için vermiş. :)