yukarıda iki yazar görüyorum.
biri bence trol, hala bir kaç kişinin dediğini tüm ülkeye genelliyor. millet ittifakına vermeyip, m.ince gibi ya da diğer adaylar dururken tayyip'e oy vereceğim diyorsa sadece bahanesi olmuştur.
ben oy verecektim ama şu nedene tepkim için erdoğan'a vereceğim.
imamoğlu aday olsaydı bu defa hdp'ye yakın diye erdoğan'a verirdi.
mansur olsaydı, ülkeyi yönetemez diye ya da başka bir neden bularak erdoğan'a verirdi.
diğer yazar hala 10 seçim kaybetmişsin ayağında. kaybettiği 10 seçimi editleyip yazsın da görelim.
edit 1 : 3. yazar da bölgeden girmiş. mansur'un iç anadolu'da imamoğlu'nun karadeniz'de desteği varmış
arkadaşım mansur aday olsaydı iyi partiden daha çok oy alan hdp'den ikinci turda oy alamazdın.
imamoğlu olsaydı zaten cezası onanacaktı ve tayyip erdoğan seçime tek başına girecekti.
bu nedenle kılıçdaroğlu başkanlığında imamoğlu ve yavaş fikri en güzel fikir.
11.03.2023 · 9. sıra
mavisyan
10.03.2023 11:11 ~ 11:49