Sık geçen başlıklar
adam tolga'yı meksika karteline benzetmiş yetmemiş bir de köpeğini çok sevdiği için suçlayıp, pis olmakla itham etmiş.

yahu bu ne nefret? nasıl besliyorsunuz hiç tanımadığınız birine karşı böyle duyguları? alt tarafı yarışma programı ya. birisi kazanır, kaybeder ne olacak.
tahinli cevizli ile yerimi aldığım gruptur.

la geldik 21.yy'a mutfağa girmeyen erkek mi kaldı? yapmak mesele değil artık, yapamamak/yapmamak dert olmalı.
arkadaşlar siz gerizekalı mısınız? evinde ölü bulunduğu söylendiğini kaç kere daha yazmanız gerekiyor.

allah rahmet eylesin.