olm fenerbahçe başkanı çıkıp o lig bitirtmeyeni ve başkanınızı istediğiniz yerde, istediğiniz kişinin önünde ve istediğiniz saatte tv ekranına çağırdı çıkmadınız. fenerbahçe'nin 50 maçta 25 penaltısı verilmiş değil, o 50 maçta hiç yoksa 10 penaltısı vardır verilmeyen asıl başlık öyle açılır.
yaptığınız hiçbir transfer tutmadı. sağdan soldan sponsor bulup gelecek dönemlerin loca ve forma geliriyle zar zor maaş ödediniz. kaç maçı hakemlerin itip kakmasıyla kazandınız/kazanıyorsunuz.
haaaaaaa hala konuşuyorsunuz gördüğüm kadarıyla. eeeee oggğğğlum o zaman tff ve mhk'yı istifaya davet etsenize be ..........
evlatları.
ama işinize gelmez değil mi. ekşi giderse ne olacak haliniz!!
bakın biz istiyoruz tff ve mhk'nın istifasını.
siz?
işiniz gücünüz algı .... evlatları sizi.
26.01.2024 · 39. sıra
bayabiolduu
25.01.2024 00:26