bence kirayı da ev sahibi ödesin.
Sık geçen başlıklar
dino dini 7
ekşi profilişampiyonlar ligi --> şampiyonlar ligi
uefa kupası --> uefa avrupa ligi
intertoto kupası --> uefa konferans ligi
konu kilit.
intertoto ile konferansı nasıl eşit görürsün diyenler için edit:
o dönem 3 adet avrupa kupası vardı, şimdi de öyle. başlığı açanın mantığına göre sıralama bu şekilde. ayrıca gs o sene şampiyonlar liginden uefa'ya katıldı. tıpkı şimdi de cl'den elenenlerin avrupa ligine katıldığı gibi. super kupa finalini de cl ile uefa avrupa ligi şampiyonları oynuyor.
uefa kupası --> uefa avrupa ligi
intertoto kupası --> uefa konferans ligi
konu kilit.
intertoto ile konferansı nasıl eşit görürsün diyenler için edit:
o dönem 3 adet avrupa kupası vardı, şimdi de öyle. başlığı açanın mantığına göre sıralama bu şekilde. ayrıca gs o sene şampiyonlar liginden uefa'ya katıldı. tıpkı şimdi de cl'den elenenlerin avrupa ligine katıldığı gibi. super kupa finalini de cl ile uefa avrupa ligi şampiyonları oynuyor.
sözlük olmasa haberimizin olmayacağı rezalet. aynı şey ibb yönetimindeki metroda yaşansa şu an tüm haber kanalları canlı yayında olurdu.
nothing else matters.
çok sevgili hükümetimiz sayesinde artık kimsenin adımını dışarıya atamaması durumudur. gezmeye gitsen git gel en az 150-200tl yakıt parası, dışarıda yedin içtin 500tl'yi bulacak masraf. kısaca ne işimiz var dışarıda en iyisi oturalım evimizde.
kalifikasyondan kastı sanırım imam hatipten mezun olması.
%20'ler 30'lar dan bahsedip hala memnun olmayanlar var, vay arkadaş biz maaşı alabildiğimize şükrediyoruz, iki senedir %0.