bence kirayı da ev sahibi ödesin.
Sık geçen başlıklar
aidatı ev sahibi mi yoksa kiracı mı ödemeli 6
ekşi'de görkat mülkiyeti kanuna göre aidat ev sahibine aittir ancak ev sahibi kiracı ile sözleşme yaparken bu maddeyi koyarak kiracıya bunu ödetebilir.
kiracı ödemezse site veya apartman yönetimi ev sahibinden tahsil yoluna gider.
ev sahibi de kendi arasındaki sözleşmeye uymayan kiracıya yasal yaptırımlarda bulunabilir.
iş bu kadar.
kiracı ödemezse site veya apartman yönetimi ev sahibinden tahsil yoluna gider.
ev sahibi de kendi arasındaki sözleşmeye uymayan kiracıya yasal yaptırımlarda bulunabilir.
iş bu kadar.
ev sahibi öder, ayrıca aylık mutfak masraflarını karşılamak zorunda.
kiracının organlarında sorun olursa ev sahibi dönor olarak hastaneye başvurmak zorunda.
kiracının organlarında sorun olursa ev sahibi dönor olarak hastaneye başvurmak zorunda.
işte bunlar hep yozgat’tan gelip cihangir’e taşınınca olan sendromlar.
beyfendi köyünde mumla eşşek s.kiyorum dememiş, telefon feneri diyor, bide bak sen hele şu delikanlıya, zarar verecekmiş evin eşyalarına, ulan o ev sahibi de o zarar verdiğin eşyaları senin g.tüne sokmuyorsa bir şey bilmiyorum.
tanım: aidatını sırf birinci katta diye vermek istemeyen çomarın serzenişi.
beyfendi köyünde mumla eşşek s.kiyorum dememiş, telefon feneri diyor, bide bak sen hele şu delikanlıya, zarar verecekmiş evin eşyalarına, ulan o ev sahibi de o zarar verdiğin eşyaları senin g.tüne sokmuyorsa bir şey bilmiyorum.
tanım: aidatını sırf birinci katta diye vermek istemeyen çomarın serzenişi.
ev sahibi ödemeli diyenlerin yarın bir gün ev sahibi olunca 'tabii ki kiracı ödemeli aq' diyeceğinden emin olabilirsiniz.
not: müzmin kiracı.
not: müzmin kiracı.
"mantıklı olan" diye lafa başlayıp mantıksızlıkta çığır atanlarca ev sahibi ödemelidir. aidat hizmet ödemesidir, hizmeti de kiracı almaktadır. oldu olacak mal sahibi kiracının tuvalet kağıdı giderlerini de ödesin mk...
bazı suser'lar kavram karmaşası yaşıyor onu da düzeltelim. "aidat ne için alınıyorsa" diye bir şey yoktur. aidat hep aynı şey için alınır. binaya yapılacak ek işler için ayrıca ödeme alınır ve bu ödeme de mal sahibi tarafından yapılır.
bazı suser'lar kavram karmaşası yaşıyor onu da düzeltelim. "aidat ne için alınıyorsa" diye bir şey yoktur. aidat hep aynı şey için alınır. binaya yapılacak ek işler için ayrıca ödeme alınır ve bu ödeme de mal sahibi tarafından yapılır.