Sık geçen başlıklar

blackmp 3

ekşi profili
bazı ruh hastaları var, film kötü çıksın, ben zaten bok gibi olacağını söylemiştim diye ahkam kesmek istiyorlar.oğlum siz böyle davranınca sinema uzmanı görünmüyorsunuz, tam bir embesil gibi görünüyorsunuz.sinema tarihine damga vurmuş bir filmin serisinin yıllar sonra devamı geliyor,heyecanlanıp keyifle bekleyeceğinize, saçma sikim yorumlar yapıyorsunuz.